Skip to main content
Imatge
Data inicial de l'activitat
07/08/2026-22:00
Descripció de l'activitat

El cicle de cinema d’estiu arriba amb força al Parc de la Sínia amb una nova sessió de Terror a la Fresca, una proposta pensada per als amants de les emocions fortes. El dimarts 7 de juliol de 2026 a les 22h, es projectarà Longlegs (+16), un thriller inquietant on un agent de l’FBI segueix la pista d’un assassí en sèrie amb un patró tan misteriós com sobrenatural.

Una nit perfecta per gaudir del cinema a l’aire lliure, envoltats de l’ambient d’estiu i la frescor del parc, en una experiència que combina suspens, intriga i una atmósfera única. L’activitat és gratuïta i oberta a tothom major de 16 anys. 

En cas de pluja o vent, la projecció es traslladarà al Centre Cívic Iris, garantint que la vetllada de cinema no es perdi. Una cita imprescindible per a qui vulgui viure una nit diferent, intensa i plena de tensió cinematogràfica.

Descripció breu
Una nit de cinema a l’aire lliure amb Longlegs (+16): suspens, misteri i ambient d’estiu el 7 de juliol a les 22h al Parc de la Sínia. Activitat gratuïta i trasllat al Centre Cívic Iris en cas de pluja.