Skip to main content
Cartell de l'activitat
Data inicial de l'activitat
12/06/2026-17:30
Descripció de l'activitat

El divendres 12 de juny, a les 17:30h, el Carrer Major de Lletger -davant de La Societat- es convertirà en un espai de creativitat compartida amb motiu del Dia Mundial de Teixir en Públic. L’activitat reunirà grups de teixidores i puntaires de Banyeres, Llorenç, Bellvei, l’Arboç i Lletger i totes les persones que s’hi vulguin sumar, en una tarda pensada per celebrar l’art tèxtil i la comunitat.

La trobada vol posar en valor la tradició de teixir en comunitat i el paper de les puntaires en la cultura popular, creant un espai obert on compartir tècniques, converses i estones de calma. És una activitat gratuïta i oberta, ideal per descobrir aquest món o simplement gaudir de l’ambient. 

Una proposta que reivindica el poder de les mans, la transmissió de coneixement i la força de fer poble a través de l’art i la creativitat. 

Descripció breu
Sant Jaume dels Domenys celebrarà a LLetger el Dia Mundial de Teixir en Públic el divendres 12 de juny, a les 17:30h, al Carrer Major. Hi participaran grups de teixidores i puntaires de diversos municipis, en una trobada oberta a tothom que vulgui afegir-s’hi.