Skip to main content
Cartell de l'activitat
Data inicial de l'activitat
16/05/2026-10:30
Descripció de l'activitat

Aquest dissabte 16 de maig, Llorenç es converteix en un espai de memòria i creativitat amb la proposta “Estampem el Llorenç d’abans, creem el Llorenç d’avui”, una activitat que forma part de Terra de Llorers i que uneix patrimoni, art i participació. 

A la Sala Jovent, el taller “Estampem Memòria”, conduït per Elena Cartaña i Núria Rion (Col·lectiu La Baridana), proposta intervenir postals antigues del poble utilitzant tècniques de gravat. Una experiència lúdica i expressiva per donar vida a imatges del passat a través del color, les formes i els records personals. 

Al mateix temps, la Sala Centenari acollirà “El gravat dels artistes”, on 15 creadors de reconegut prestigi -com Àlvar Calvet, Ester Ferrando o Isidre Manils- treballaran en directe amb maquinària d’arts gràfiques per elaborar una publicació d’art d’edició limitada. Una ocasió excepcional per veure de prop un procés d’edició artesanal i col·lectiva.

L’activitat començarà a les 10:30 h i l’entrada és lliure.

Una invitació a embrutar-se les mans de tinta, a jugar amb la creativitat i connectar amb la història del poble a través de l’art.

Descripció breu
Una jornada artística per redescobrir Llorenç a través del gravat: un taller participatiu amb postals antigues i la creació en directe d’una edició limitada a càrrec de 15 artistes.