La Transhumant 2026 torna el diumenge 17 de maig amb una nova edició que convida a descobrir els camins ramaders del Penedpes a través d’una experiència que uneix natura, patrimoni i gastronomia local. Amb sortida i arribada a la Bisbal del Penedès, la caminada proposa un recorregut immersiu pel territori, ideal per a persones que busquen turisme actiu i autèntic.
Els participants poden escollir entre una ruta mitjana de 15 km o una ruta llarga de 19 km, totes dues amb punts de degustació de productes del territori al llarg del camí. Per a qui vulguin una experiència més completa, hi ha l’opció gastronòmica, que inclou una visita amb tast a Torclum i un dinar a la Bisbal del Penedès, amb un menú protagonitzat per un caneló de rostit amb salsa de ceps i tòfona.
Una proposta que posa en valor el paisatge, els sabors i la identitat del Baix Penedès, perfecta per gaudir d’un dia actiu i ple d’autenticitat.
Preu: Transhumant mitja 15 km: 15€ / Transhumant llarga 19 km: 16€