Skip to main content
Cartell de l'activitat
Data inicial de l'activitat
10/05/2026-19:00
Data final de l'activitat
10/05/2026-20:30
Descripció de l'activitat

El Teatre Joan Colet acollirà el diumenge 10 de maig de 2026, a les 19h, la comèdia “Ya me has tocado el cuento”, escrita i dirigida per Olivia Lara. Procedent de l’univers de “No me toques el cuento”, aquesta proposta fresca i gamberra dona veu als quatre prínceps de les històries clàssiques, desesperats per recuperar les seves vides felices desprès l’Aurora, la Bella, la Ventafocs i la Blancaneus hagin decidit volar del niu i descobrir el món pel seu compte.

En aquesta aventura plena d’humor i sutuacions inesperades, els prínceps emprendran un camí que els portarà a qüestionar-se a ells mateixos i a descobrir una masculinitat més sana, tot plegat en clau de comèdia i amb un ritme àgil que manté el públic enganxat de principi a fi.

L’espectacle, de 90 minuts de durada i en castellà, està recomanat per a majors de 12 anys. 

  • Preu: 16€ Taquilla / 14€ Anticipada / 12€ Joves de menys de 15 anys i jubilats

  • Al Teatre Joan Colet (Passeig de la Unió s/n).

Una proposta ideal per gaudir d’una tarda de teatre amb humor, crítica i molta personalitat.

Descripció breu
Una comèdia fresca i irreverent que dona veu als prínceps dels contes clàssics, decidits a recuperar les seves vides després que les princeses hagin marxat a descobrir món. Un espectacle àgil, divertit i amb mirada crítica que promet una tarda de teatre plena d’humor i personalitat al Teatre Joan Colet.