Skip to main content
Cartell de l'activitat
Data inicial de l'activitat
05/11/2026-19:30
Descripció de l'activitat

L’Associació Excursionista del Montmell, en col·laboració amb La Cumprativa, presenta una nova cita del Cicle de Cinema de Muntanya a Llorenç del Penedès el pròxim dijous 5 de novembre, a les 19:30h, a la Sala del Cinema de la institució. 

La jornada tindrà com a eix central la projecció de El riu dels set noms, un documental premiat de 71 minuts de durada dirigit i protagonitzat per Sergi Ricart, guia d’alta muntanya i fotògraf. La peça audiovisual recull l'experiència d’un viatge d’un any de durada al llarg del curs del riu Mekong. Durant l’expedició, Ricart combina l’escalada en solitari de cims verges de més de 5.000 metres d’altitud a la regió del Tibet amb un trajecte de prop de 3.000 quilòmetres en bicicleta que el va portar fins al Vietnam. 

En acabar la projecció, els assistents podran participar en un col·loqui posterior amb el mateix autor per conèixer de primera mà els detalls de la seva trajectòria, la producció del film i les anècdotes d’aquesta aventura humana i esportiva. L’accés a l’esdeveniment és totalment lliure i gratuït 

Descripció breu
En el marc del Cicle de Cinema de Muntanya, la Sala del Cinema de La Cumprativa acollirà el dijous 5 de novembre, a les 19:30h, la projecció del documental “El riu dels set noms”, seguida d’un col·loqui amb el seu autor, Sergi Ricart. El film narra l'expedició d’un any del guia d’alta muntanya i fotògraf al llarg del riu Mekonmg, combinant l’escalada en solitari de cims de cinc mil metres verges al Tibet amb un recorregut de prop de 3.000 km en bicicleta fins al Vietnam.