Skip to main content
Imatge
Data inicial de l'activitat
04/10/2026-19:00
Descripció de l'activitat

El cicle Cinema amb caliu torna a El Centre amb una proposta cinematogràfica tan emotiva com necessària. La trobada tindrà lloc el diumenge 4 d’octubre, a les 19h, oferint un espai de difusió, trobada i debat cultural al voltant del cinema de valors. 

En aquesta ocasió es projectarà Intocable (I Swear), un biopic en clau de comèdia dramàtica dirigit per Kirk Jones i protagonitzat per Robert Aramayo. El film trasllada l’espectador a la vida de John Davidson, un jove que als quinze anys comença a partir els símptomes de la síndrome de Tourette en una societat escocesa de finals del segle passat que desconeixia la malaltia i tendia a la estigmatització. Malgrat les situacions incòmodes i els reptes quotidians, la història mostra un camí de resiliència, superació i reconeixement, combinant moments de gran sentit d’humor amb mirada humana que posa el focus en la importància de l’empatia i la comprensió cap a les diferències. 

La sessió convida els veins i veines a gaudir d’una vetllada de bon cinema en un ambient càlid i comunitari. Una oportunitat excel·lent per reflexionar en grup i conèixer una historia inspiradora que no deixa ningú indiferent.

Descripció breu
El diumenge 4 d’octubre, a les 19h, El Centre projectarà el llargmetratge Incontrolable (I Swear). Basada en fets reals, aquesta comèdia dramàtica narra la història de John Davidson, un jove escocès diagnosticat amb el síndrome de Tourette en una època de poc coneixement sobre aquesta patologia. La pel·lícula combina l’humor, la sensibilitat i la superació personal per oferir una reflexió profunda sobre l’empatia i la inclusió social. L’activitat és oberta a tot el públic.