Skip to main content
Cartell Diada 2025

Acte comarcal de commemoració de la Diada Nacional de Catalunya

Acte comarcal de commemoració de la Diada Nacional de Catalunya

Enguany, l’acte institucional comarcal de la Diada Nacional de Catalunya al Baix Penedès se celebrarà a la Bisbal del Penedès.

La commemoració tindrà lloc el dimecres 10 de setembre a les 19 h a la plaça de l’Església i comptarà amb els parlaments institucionals de l’alcaldessa de la Bisbal del Penedès, el president del Consell Comarcal del Baix Penedès i el conseller comarcal de Cultura.

L’acte es completarà amb l’actuació de les entitats culturals locals: la colla castellera de la Bisbal del Penedès, els geganters i capgrossos de la Societat, el grup de grallers i tabalers, el Ball de Gitanes i el Ball de Panderetes.

Per cloure la jornada, hi haurà el concert poetico-musical “Més val cantar que témer i témer que oblidar”, centrat en la figura i obra de Josep Carner, a càrrec de Jaume Calatayud i Vicente Monera.

09/02/2025